China, here I come! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Esther Thijssen - WaarBenJij.nu China, here I come! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Esther Thijssen - WaarBenJij.nu

China, here I come!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Oktober 2006 | Nederland, Tilburg

Hee lieve mensen!

Hier dan eindelijk de revival van mijn website! Na twee weken stressen kwam het verlossende telefoontje gisteren pas om vijf uur ’s middags… maar... ik ga naar CHINA!!!
Over twee dagen vertrek ik al vanaf Schiphol, om maandag meteen te beginnen bij Jinling DSM Resins in Nanjing. Hier ga ik een project doen van ongeveer drie maanden, waarbij ik mee zal werken aan het vaststellen en formuleren van een strategie voor de komende vijf tot tien jaar. Een beetje vaag nog, dus ik ben benieuwd wat het in gaat houden!

Voordat ik bepakt en bezakt naar China vertrek, wil ik jullie eerst nog bedanken voor het geweldige feest van afgelopen vrijdag. Ik heb er ontzettend van genoten, en ik hoop jullie ook! Ook voor degenen die het feest hebben moeten missen: bedankt voor de kaarten en gelukswensen, en kijk even naar de foto’s om te zien wat je gemist hebt!!

Nu snel weer verder, want ik moet nog het een en ander doen voordat ik echt weg kan!

Tot de volgende keer =>> VANUIT CHINA!!

Dikke kus,
Esther

  • 12 Oktober 2006 - 10:10

    Miriam:

    Waaaaa!! super gaaf!
    Echt fijn dat het allemaal gelukt is! Wel gek dat je nu acuut ook weg gaat.. Over twee daagjes al!!
    Zal weer onwijs gaan genieten van je verhalen en je stiekem ook gaan missen. Mis je meteen al op m'n housewarming.. :(
    Kom het maar snel inhalen als je weer terug bent! Kan ik meteen al je verhalen 'in person' horen!!
    Veel succes, en plezier
    en we mailen, bellen en hyven!!
    dikke kus, Miriam

  • 12 Oktober 2006 - 11:51

    Eveline:

    Gefeliciteerd Es en hele coole foto's!!

  • 12 Oktober 2006 - 18:36

    Koen:

    Nogmaals van harte! Ik wens je heel veel plezier en succes in de wereld van porcelijn, goedkope imitatie horloges en merkkleding en vuurwerk :-) !

    Liefs, adios,

    Koen

  • 13 Oktober 2006 - 09:02

    Gerry:

    helemaal te gek he, over 2 dagen al, (nu dus nog een dag). veel succes en geniet van dit unieke land. nog bedankt voor je feest, het was keigezellig! (ondanks de bon die op ons lag te wachten)

  • 13 Oktober 2006 - 14:43

    Sraar En Brigitte:

    nogmaals van harte Gefeliciteerd met je groot behaalde succes
    gelukkig mooi feest gehad en dan ja de telefoon
    nog gauw in 2 dagen alles regelen en optijd daar in china aankomen
    zo als je weet houd moed dat doet je goed

    geweldig esther we wensen je heel veel geluk en plezier toe
    groeten sraar en brigitte

  • 13 Oktober 2006 - 16:56

    Lea:

    Hey Es,
    Heeeeeeel veel plezier en ik zal je missen. Volgens mij zitten we dichterbij elkaar dan de mensen in nl of niet??
    Dikke kus Lea

  • 14 Oktober 2006 - 12:31

    Erik:

    Yo sis, hoest daar? Westers of toch niet? Kon je de muur zien vanuit t vliegtuig? Thnx voor je foon trouwens. Hij is errug handig. Doeg,
    bro

  • 14 Oktober 2006 - 12:35

    Nog N Keer Erik:

    He, dat programmaatje heet trouwens VoipBuster idd met een p. Als t ook voor China werkt is t erg handig. Gr E

  • 15 Oktober 2006 - 08:45

    ESTHER!!!:

    Morgen een echt berichtje: maar hier alvast het nieuws dat ik goed ben aangekomen in Nanjing!
    Kus! Esther

  • 15 Oktober 2006 - 11:02

    Mam, Pap En Laura:

    Ha Esther,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. We zijn gisteren toen we terugkwamen van het vliegveld, met z'n drieën naar de Chinees geweest. Hebben dus nog eerder Chinees gehad dan jij :P Liefs van ons allemaal.

  • 15 Oktober 2006 - 20:56

    Pleun:

    He Esther,
    Super fijn dat alles goed is gekomen! En ook goed om te lezen dat je goed bent aangekomen. Ik wens je heel veel plezier en succes daar, geniet ervan!
    x Pleun

  • 16 Oktober 2006 - 09:39

    Carolien:

    He Es,
    Gaaf feestje wat ik gemist heb zo te zien! Fijn dat je goed aangekomen bent, succes met het wennen in t begin enne we houden elkaar op de hoogte!
    xCarolien

  • 16 Oktober 2006 - 12:02

    Tineke:

    Hallo Esther,
    Ik hoorde van anneke dat je naar China gaat en dat je een site hebt.. dus ik dacht dan zal ik ook even een berichtje plaatsen... heel veel plezier in China en geniet er van...!!!
    liefs tineke

  • 16 Oktober 2006 - 12:02

    Tineke:

    Hallo Esther,
    Ik hoorde van anneke dat je naar China gaat en dat je een site hebt.. dus ik dacht dan zal ik ook even een berichtje plaatsen... heel veel plezier in China en geniet er van...!!!
    liefs tineke

  • 16 Oktober 2006 - 14:08

    Astrid:

    Hej Es!
    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. En ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de verhalen die komen gaan :)
    Leuke foto's van je afstudeerfeest trouwens, was idd een mooi feestje!
    Kus, As

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2007

Ineens weer thuis

08 Januari 2007

De Grote Reis!!!

18 December 2006

Fietsend door Hangzhou

06 December 2006

Lekkende gasflessen & vreemde sinterklaasgedichten

28 November 2006

♫ Big Big City ♫ SHANGHAI!
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 46694

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: