een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Esther Thijssen - WaarBenJij.nu een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Esther Thijssen - WaarBenJij.nu

een nieuw avontuur!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Juli 2006 | Nederland, Delft

Hee allemaal!

't Is een tijd geleden, maar hier dan toch weer even een kort berichtje: ik ga weer weg!
Na een leuke selectiedag bij DSM, hoorde ik gisteren dat ik uitgekozen ben om een stage te lopen bij een van hun buitenlandse vestigingen. Waarschijnlijk zal ik in oktober, na mijn afstuderen vertrekken, bestemming onbekend!
Vind het spannend en vooral erg leuk dat ik nog zoiets tofs mag doen voordat ik ècht ga werken. Jullie gaan dus weer van me horen!

Tot snel!
X
Esther

  • 06 Juli 2006 - 08:24

    Martine:

    nog maals gefeliciteerd es, en welkom bij de dsm gang!

  • 07 Juli 2006 - 16:39

    Maria C.:

    Es, leef naar wat de Fransen zeggen: Fais que chaque heure de ta vie soit belle!!!

  • 10 Juli 2006 - 15:37

    Eveline:

    ik sluit me volledig bij martine aan en ik hoop dat je het minstens net zo tof gaat hebben als ik, want dan wordt het fantastisch!

  • 05 Augustus 2006 - 11:39

    Chantal:

    Dit nieuws ga je waarschijnlijk op de BBQ verklappen, maar nu weet ik het dus al. ;) Al enig idee waar precies? Wel hartstikke leuk hoor, ik zit nog met mijn neus in de scriptie.
    Liefs,
    Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2007

Ineens weer thuis

08 Januari 2007

De Grote Reis!!!

18 December 2006

Fietsend door Hangzhou

06 December 2006

Lekkende gasflessen & vreemde sinterklaasgedichten

28 November 2006

♫ Big Big City ♫ SHANGHAI!
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 46694

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: