Ineens weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Esther Thijssen - WaarBenJij.nu Ineens weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Esther Thijssen - WaarBenJij.nu

Ineens weer thuis

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Februari 2007 | Nederland, Tilburg

Hee lieve mensen,

Ik hoopte jullie een mooie update te kunnen geven over mijn reisplannen (Zuid-China, Singapore), maar alles is een beetje anders gelopen dan gepland. De meesten van jullie zullen het al weten, maar ik ben op 19 januari met spoed teruggevlogen naar Nederland, aangezien mijn opa in het ziekenhuis lag. Opa is kort daarop overleden.
Inmiddels zit ik dus alweer een paar weken hier in Nederland. Het ziet er naar uit dat ik hier zal blijven. Hoewel het overleg met DSM nog niet zo op gang komt, zou mijn stage nog maar een dikke week duren, waarna ik zou gaan reizen. Ik heb mijn eindpresentaties dus niet kunnen geven, maar het project was zo goed als afgerond.
Bedankt iig voor al jullie superleuke, lieve reacties op de site! Altijd erg leuk om te lezen als je aan de andere kant van de wereld zit!!
En nu, voor diegenen die in NL zijn en ook tijd over hebben, ik heb mijn oude nummer nog, dus bel maar voor een kop koffie/thee of een biertje!

Kus,
Esther

• 06 Februari 2007 - 18:55

Carolien:

Welkom terug hoor meisje! Enne houd de website nog maar even aan, voor je t weet ga je weer ergens naar toe!! :-)

• 07 Februari 2007 - 01:09

Martin:

Erg jammer dat het zo gelopen is! We doen nog wel een keer een biertje met z'n allen (AM, Lucien, jij en ik) om die tijd in China weer te herinneren... Over paar weken zijn we allemaal weer terug in NL.

• 27 April 2007 - 18:53

Patrick:

Hey Esther,
    you might not believe it, but I finally managed to read some of your stories, although I am sorry for your grandfather! I could understand almost everything which is still amazing (for me ;) )...
    I hope you're doing well.
    Good luck with everything and take care,
    Patrick x